با نی نی جان

نی نی جان ها

1396/3/28 8:52
نویسنده : فرزانه
75 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی خوشگل و خوش اخلاق من

سلام

این ماه برای بارداری اقدام کردم اما نه من نه بابات به روی خودمون نمیاریم که داریم اقدام میکنیم میگن تاثیر قرص ها از یه ماه تا 6 ماه میمونه و مامانی سه سال تقریبا قرص خورده اما الان با اینکه ماه دوم اقداممه دلم میخواد تو شکمم باشی

این ماه قرص اسید فولیک و بعدش یه قرص مولتی ویتامین خوردم برای سلامتی تو یا شما

اگه دوتا باشین هم خیلی خوشحال میشم چون دلم نمیخواد طعم تلخ حسادت خواهر برادری رو بچشین و در هر حال دلم میخواد دوتا بچه داشته باشم تازه بغیر از این دلم میخواد با خیال راحت به خودم برسم و دیگه نگران حاملگی نباشم چون من از حاملگی و چاقی و اثرات دیگش بدم میاد و ببین چقد دوستون دارم که حاضر شدم برنامه اندام ایده آل و پوست بی مو داشتن رو موکول کنم به بعد از تولد تو یا شما

کوچولوی ناز مامان اگه این ماه توی شکمم باشی به عنوان کادو تولد مامانم جواب تست مثبت بارداریمو بهش میدم البته این کادورو به بابا خوبتم میدم و به مامان بابات چون همشون از داشتنت خوشحال میشن اما اگه این ماه تو شکمم نبودی لطفا قبل از تولد بابات بیا

خیلی خوشحال میشم خبر بودن تورو به عنوان کادو تولد به بابات بدم

من برای اینکه مامان خوبی باشم کلی کتاب میخونم قول میدم

خیلی دوستت دارم

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ساعت نیک
4 تیر 96 12:05
سلام. من ساعت های دیواری برای اتاق کودک و نوجوان و همچنین مدل های اسپرت برای آشپزخانه را از یک تولید کننده با سابقه کار و حرفه ای در وبلاگم معرفی می کنم که حمایتی بشه از تولید داخلی. مدل ها جدید و فانتزی هست و حتما خوشتون میاد . شما هم با بازدیدتون می تونید روی فروشگاه نیک تو وبلاگم کلیک کنید و همه محصولاتشون رو ببینید و اگر پسندتون بود سفارش بدید. سپاسگزارم
ساعت نیک
4 تیر 96 12:05